Bart De Schutter start op 1 januari 2019 als afdelingshoofd Mestbank

De gedelegeerd bestuurder van de Vlaamse Landmaatschappij heeft Bart De Schutter aangesteld als afdelingshoofd van de Mestbank. Bart neemt de functie op vanaf 1 januari en zal worden bijgestaan door Sibylle Verplaetse om het contact met de partners en de doelgroepen van de Mestbank verder uit te bouwen. Bart vervangt Ria Gielis, die de functie de afgelopen zes jaar uitoefende. De VLM bedankt Ria voor haar doorgedreven inzet en voor het schitterend werk dat ze voor de Mestbank heeft geleverd.

Contactgegevens:
naam: Bart De Schutter
adres: Koning Albert II Laan 15, 1210 Brussel
tel. secretariaat Mestbank: 02 543 73 43
email: bart.deschutter@vlm.be

Voor de VLM is een veerkrachtige open ruimte vol leven het antwoord op uitdagingen als verstedelijking en klimaatverandering. We versterken de open ruimte door mee te werken aan het beleid en door te investeren in bodem- en waterkwaliteit, biodiversiteit en infrastructuur. We zorgen voor een mooi landschap en een gezonde omgeving, waar het goed is om te leven en te werken en waar er ruimte is voor ontspanning.