Jaarverslag 2018 beschikbaar

Hoe we in 2018 de open ruimte op het platteland en in de stadsrand versterkten lees je het jaarverslag.

Het jaarverslag 2018 bundelt een aantal cijfers over de organisatie en zet enkele realisaties in de kijker. Een uitgebreide beschrijving van het jaarondernemingsplan, het jaarondernemingsrapport, het klachtenrapport en de jaarrekening is terug te vinden op onze website http://www.vlm.be

Leen Van den Bergh woordvoerder, Vlaamse Landmaatschappij

Voor de VLM is een veerkrachtige open ruimte vol leven het antwoord op uitdagingen als verstedelijking en klimaatverandering. We versterken de open ruimte door mee te werken aan het beleid en door te investeren in bodem- en waterkwaliteit, biodiversiteit en infrastructuur. We zorgen voor een mooi landschap en een gezonde omgeving, waar het goed is om te leven en te werken en waar er ruimte is voor ontspanning.