Nieuwe woordvoerder en adjunct-woordvoerder bij de VLM

Op vrijdag 29 juni besliste de directieraad van de VLM dat Leen Van den Bergh vanaf 1 juli 2018 de nieuwe woordvoerder is van de Vlaamse Landmaatschappij.

Leen neemt de woordvoerdersrol over van collega Paul De Ligne, die woordvoerder was sinds 5 november 2012. Paul wordt verantwoordelijk voor de corporate communicatie van de Vlaamse Landmaatschappij.

Leen was al adjunct-woordvoerder voor de projecten van de VLM in regio Oost (Antwerpen, Limburg, Vlaams-Brabant) en draagt die rol op haar beurt over aan Juul Adriaens. Voor regio West (Oost- en West-Vlaanderen) verandert er niets en blijft Els Seghers adjunct-woordvoerder.

Woordvoerder en diensthoofd communicatie
GSM: 0499 05 26 03
email: leen.vandenbergh@vlm.be

Els Seghers
Adjunct-woordvoerder regio West
GSM: 0494 56 48 41
email: els.seghers@vlm.be

Juul Adriaens
Adjunct-woordvoerder regio Oost
GSM: 0493 09 71 79
email: juul.adriaens@vlm.be

Voor de VLM zijn een veerkrachtige open ruimte en een dynamisch platteland vol leven het antwoord op uitdagingen als verstedelijking en klimaatverandering. We versterken de open ruimte en het platteland door mee te werken aan het beleid en door te investeren in bodem- en waterkwaliteit, biodiversiteit en infrastructuur. We zorgen voor een mooi landschap en een gezonde omgeving, waar het goed is om te leven en te werken en waar er ruimte is voor ontspanning.